محل تبلیغات شما
سلام،
این مطلب در یکی از مجله های اینترنتی به نام دیده بان بازار در اینجا گذاشته ام.


کمپین تبلیغاتی پاناسونیک در ایران با همت شرکت آژند سرویس و با حضور نینجاها در مجتمع تفریحی توچال تهران در آبان ۱۳۹۳ برگزار شد.

با توجه به زادگاه برند پاناسونیک و ماهیت محصولات لوزام شخصی پاناسونیک از جمله کیفیت،‌ دقت و زیبایی، تیزترین تیغه و سریع‌ترین موتور ماشین ریش تراش در دنیا این کمپین با دو رویکرد بصری طراحی شده بود:
در قسمت اول حضور سفیران پاناسونیک با لباس نینجا در بین مخاطبین بود.
نینجاها با پرچم‌های طراحی شده به سبک پرچم‌های سربازان امپراطوری قدیم ژاپن و منقش به لوگوی Panasonic و لوازم شخصی این برند در بین مردم حاضر می‌شدند و با انجام حرکات و فرم‌ها‌ی رزمی اقدام به پخش بروشورهای پاناسونیک و آژند سرویس می‌کردند. از طرفی بروشورها نیز با الهام از نوعی سلاحِ پرتابی نینجاها ( شوریکن‌ ) طراحی شده بود و در عین حال تبدیل به بادبزن ( نوعی دیگر از المان ژاپنی ) می‌شدند.





در قسمت دوم، محل تجمع نینجاها و اجرای نمایش آنها بود. در این راستا غرفه اطلاع‌رسانی با سازه‌ای شبیه به دروازۀ ژاپنی و در کل با استفاده از طرح‌های گرافیکی مرتبط طراحی گردید.



منبع



[http://www.aparat.com/v/F38ZR]
[http://www.aparat.com/v/Q4VCM]

علم بهتر از یا ثروت؟

نینجا های پاناسونیک در توچال تهران

آموزش نینجوتسو (نینجا) در رفسنجان

پاناسونیک ,طراحی ,نینجاها ,شخصی ,حضور ,سرویس ,طراحی شده ,آژند سرویس ,در قسمت ,در بین ,پاناسونیک در

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بلاگ علی کرمی پور shahrammusic49 تبلیغات و بازاریابی ملی پنل دنیای تحقیق و مقاله دانشگاهی مرجع فارسی بازی RUST Elisabeth's receptions انجام پروژه های معماری::گروه معماری البرز دانلود بازی Farming Giant برای کامپیوتر phunctimaho autoour