این مطلب در یکی از مجله های اینترنتی به نام دیده بان بازار در اینجا گذاشته ام.
کمپین تبلیغاتی پاناسونیک در ایران با همت شرکت آژند سرویس و با حضور نینجاها در مجتمع تفریحی توچال تهران در آبان ۱۳۹۳ برگزار شد.
با توجه به زادگاه برند پاناسونیک و ماهیت محصولات لوزام شخصی پاناسونیک از جمله کیفیت، دقت و زیبایی، تیزترین تیغه و سریعترین موتور ماشین ریش تراش در دنیا این کمپین با دو رویکرد بصری طراحی شده بود:در قسمت اول حضور سفیران پاناسونیک با لباس نینجا در بین مخاطبین بود.
نینجاها با پرچمهای طراحی شده به سبک پرچمهای سربازان امپراطوری قدیم ژاپن و منقش به لوگوی Panasonic و لوازم شخصی این برند در بین مردم حاضر میشدند و با انجام حرکات و فرمهای رزمی اقدام به پخش بروشورهای پاناسونیک و آژند سرویس میکردند. از طرفی بروشورها نیز با الهام از نوعی سلاحِ پرتابی نینجاها ( شوریکن ) طراحی شده بود و در عین حال تبدیل به بادبزن ( نوعی دیگر از المان ژاپنی ) میشدند.
در قسمت دوم، محل تجمع نینجاها و اجرای نمایش آنها بود. در این راستا غرفه اطلاعرسانی با سازهای شبیه به دروازۀ ژاپنی و در کل با استفاده از طرحهای گرافیکی مرتبط طراحی گردید.
منبع
[http://www.aparat.com/v/F38ZR]
[http://www.aparat.com/v/Q4VCM] پاناسونیک ,طراحی ,نینجاها ,شخصی ,حضور ,سرویس ,طراحی شده ,آژند سرویس ,در قسمت ,در بین ,پاناسونیک در
درباره این سایت